O- ringen.

Jag vet inte om jag orkar träna just nu. Jag är ganska seg och min mage värker. Därför har jag den snygga vete- kudden om magen på bilden nedan. Man värmer den i micron några minuter. Jätteskönt att ha den om sig, då blir värken svagare och man blir skön inombords.
Har legat på sängen och läst ut ännu ett kapitel ur boken. Har dragit på mig mina löpar- tights och min puma t-shirt för bekvämligheten, men det blir nog ett varv i joggingspåret senare, hoppas jag.

O- ringen, orienteringsgrejen, är i våran lilla stad i år. Besökarna är dubbelt så många i Eksjö nu. Jag hör helikoptrar flyga runt ovanför och förut hörde jag konfrencieren prata.
På undervåningen hör jag att Lisa kommit, och Sigge som ska bo hos oss hela vecka 30. Jag orkar inte pallra mig ner och hälsa på dem nu, det är så lugnt och skönt här uppe. Hehe.



Mycket fint med vetekudde om magen.


Har ligger jag och myser med kuddar och Twilight.

Kommentarer
Postat av: E L I N

jag skulle också behöva en såndär vetekudde just nu.

hjälper det mycket ?

pusss :*

2009-07-19 @ 12:04:46
URL: http://elinwiiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0