Lisanfisan

Hejhopp!

Idag vaknade jag upp med en leende Lisa bredvid mig. Mysigtpysigt.
Klockan var halv 9, och vi gick upp och läste böcker och sedan gick vi ner och åt frukost. Lisa fick smaka Kavli's bacon ost. Om hon gillade det? Hon slickade bara av det och ville ha nytt, mackan åt hon inte av. Så jag ritade upp ett hjärta med ost och hon satt o beskådade det länge. Och när hon väl åt det, kollade hon på mig lite ledsen och sa; "nu är det sönder!". GULLUNGE!!! Nu sitter hon och leker med mina gamla barbies- och bratz- dockor. Kul att de kommer till användning. ;-)

Snart åker pappa, Isak & jag till gymmet och tränar innan jag ska till tandläkaren.
Ha det bra!


Jag & Lisa. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0