Hahaha!

Nu har vi ätit grillad korv denna lite kyliga, men soliga lördagskväll. Och gud så jag har skrattat åt pappa!
Vi började prata om våra grannar mittemot oss som är lite speciella. När vi precis flyttat hit, kom han mannen över och hälsade. Men han försökte dra med sig hans kvinna också, men hon stod typ gömd bakom deras bil och tittade fram. Och så sa hon "nej, jag vill inte!". Och vi hörde det ju så tydligt. Haha! Och pappa berättar allt så roligt, så jag brister i skratt. Och sedan börjar vi prata om fiskmåsar (hehe, liksom ett helt annat samtalsämne). Och David, min äldsta bror som pluggar i Kalmar berättar att han och hans kompisar satt och fikade, och där låg det rester, typ korvar och bröd. Och fiskmåsarna liksom svalde korvarna hela i en enda tugga! Och pappa ska ju imitera dem då. Han är störtskön min pappa!
Vilken skön kväll!

Nej, nu ska jag snart hoppa i vingen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0