att packa är inte min grej.

Håller på att packa nu, för imorgonbitti åker vi till Kosta. Det ska bli riktigt mysigt att sova i en stuga med mamma och bror mitt ute i skogen. Dessvärre utan rinnande vatten, eftersom vi var lite sena med att boka stuga- det finns också stugor med rinnande vatten.. Men fördelen är att stugorna utan rinnande vatten inte kostar att hyra, och det finns ju el och sånt där i den.
En sak som jag inte är så bra på, är att packa, eller, jag slänger ofta i för mycket kläder. Vi ska ju bara vara där i tre dagar, och jag slängde i massor, typ hela garderoben, haha! Så jag gick ut till mamma i köket och sa; " mamma, jag kan verkligen inte packa! Hela garderoben åker ju med..". Så sa hon "men vi ska ju bara vistas i skogen, och en dag åker vi ju till shoppingcentret." Så jag la ur typ hälften av plaggen. Nu är det överstökat, hatar att packa.. -.-' 

Mormor, morfar & Elvy har varit här på middag ikväll. Vi lagade lax i ugn med pesto och annat gott och till eferrätt blev det mormors blåbärspaj. yum!

Ni får ha det bra, så hörs vi väl antagligen mellan lördag- söndag då vi kommit hem.
Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0