090729

Buenos días!

Har suttit ute i solen, ätit frukost och läst ur min bok, det är grymt spännande nu mot slutet i den andra Twilight- boken!
Ingen träning för förkylda mig idag, jag fick avstå gymmet.. Det blir nog att packa idag- imorgon åker vi till Kosta jaktfält där vi har hyrt en stuga (utan rinnande vatten) två nätter. Vi ska fiska laxöring och en dag ska vi gå på Kosta outlet som är att shoppingcenter med billigare märkeskläder- enormt stort urval av märken!

AAAH! Sommarlovet har gått skitfort, inte långt kvar nu.. varför ska sommaren vara så kort, det mesta regnar ju liksom bort..
Nu ska jag ta en dusch innan jag klär på mig och sätter igång med något.. vettigt.

Ha en fin dag, vädret är härligt, så njut!
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0