tjena mittbena!

Ja skrev inte så mycket igår, men aja..
Idag var det måndag då, och det betyder lång dag med många lektioner.
Vi startade skoldagen med handledning, då fick vi skriva mål för veckan och lite sånt, efter det hade jag spanska. Där fick vi en planering på ett papper med massa saker vi ska göra på 5 dagar, t.e.x glosor.
Efter spanskan hade vi biologi :D Biologi är ett av de roligaste ämnerna! Vi har ny lärare där, eller typ vikarie som vi ska ha hela terminen. Per, heter han, och han verkar vara en bra lärare :)
Sen hade vi lunch och efter det, idrott. Vi körde en sammarbetsövning idag oxå.
Sen hade vi engelska och svenska. Och dagen var slut 15.10...
Sen gick jag och köpte en chokladkaka på ICA (hade typ värsta godissuget, och jag är typ jätte onyttig -.-), och gick å väntade på min buss.


/ Estraaanoo    =o)

Bilder från Turkiet -08 ;




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0