Måste komma i form!

Jau, nu är det såhär, att jag mååååste börja träna. Jag har knappt någon ork och energi till att göra saker.. Jag tänker typ såhär hela tiden, "åh, nej vad jobbigt" och ah, typ så.
Jag är ingen sportmänniska, det vet jag! Men man kan ju alltid gå en promenad varje dag och träna hemma. Men jag är ju såå laat, så jag börjar aldrig med det :/
Någon kul människa som vill börja träna med mej?

Jag har faktiskt varit duktig och lagat mat idag, pannkakor :) haha, inte världens svåraste mat att laga, men iaf! Goda var dom <3
Nu ska jag typ öva lite till på spanska-glosorna, och sen ska mamma och jag in till stan o handla mat,

Ciiiaaooo!



Kommentarer
Postat av: sossie

Fin bild, SÖTNOOOOS ! <333

2009-01-13 @ 21:12:04
URL: http://finsoows.blogg.se/
Postat av: Ester

hihi, tack <3

Men självaste sötnosen är ju såklart Sofia Allstrin! <3

2009-01-14 @ 13:51:51
URL: http://ehzswie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0