090113


LaLeh- Simon Says

Hejsansvejsan!
Lektionerna idag var svenska, fysik, matte, teknik och spanska...Fast de va lite special, för på fysiken o tekniken gjiorde vi andra saker.
Vi slutade vid 2 idag. Skönt :)
Jag gick ner och väntade på min buss. När jag gick hem från bussen så gick jag ner till sjön och kollade om fanns några fastfrusna fiskar i isen, hahaha x) Men sen så började jag frysa, så jag gick genom skogen upp till vårat hus. När jag kom upp till huset gick jag till vovvarna och hälsade på dom. Jaga gjorde sina skitsöta läten som är typ knorr-ljud och så, tihi <3
Sen gick jag in och åt mellanmål, macka o mjölk, å sen gjorde jag läxorna, spanska och samhällskunskap...
Jag har typ ont i hela kroppen! Jag måste ha sovit i ngn konstig ställning inatt -.-' ajja!
Låten däruppe tycker jag är ganska mysig, hon har en sån speciell röst, inte sant?  :D


Pusspåer,
/Essiie


Kommentarer
Postat av: Marielle

Hej!

Nu har jag startat upp tävlingen alla väntat på! Du kan vinna sjukt fina priser, genom att bara gissa bilden. Var med du också!



Kram



2009-01-14 @ 11:51:28
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0