090109

Idag har det varit en vanlig dag, har inte hänt ngt speciellt sådär, vad jag kommer ihåg x)
Vi hade engelska första lektionen, då skulle vi skriva om våra lov på engelska då. Sen hade vi SO, och bild.
Och det sista var handledning o A-tid... På A- tiden får man välja vad man ska jobba med, man får typ göra klart saker o sånt, så jag gjorde klart engelskan och sen läste jag i min bok, som heter "Syskonkärlek" och är skriven av Katarina Von Breedow, den handlar om två syskon som blir förälskade i varandra. Jag har inte kommit så långt, men det jag har läst av boken är hur bra som helst! Har ni läst den?
Dagen slutade 13.50, skönt =) Skönt med helg! Fast vi har ju bra gått 2 dagar i skolan efter lovet, haha...
Ikväll har jag ingen aning om vad jag ska göra :S
Jag ska typ ringa biografen och kolla om jag kan jobba på filmen "Australia", då får man sälja godis i kiosken, dela ut biobiljetter och sist men inte minst, se filmen gratis :D
Ska ni hitta på ngt kul under helgen då?


Trevlig helg,
kram  <3

Kommentarer
Postat av: sosso

hihi jag läser också en bok av Katarina Von Breedow fast den heter "hur kär får man bli" haha vi hade samma bok smak som du sa :D <333

2009-01-09 @ 20:56:34
Postat av: Essiiie

aha, den :) Jag tror inte att jag har läst den ;) Jaa, det har vi verkligen, ballt <3

Älskaaar dej kusiiiin :D

Trevlig helg!

Puuussaaar ;*

2009-01-09 @ 22:23:18
URL: http://ehzswie.blogg.se/
Postat av: Esssan

Wow, haha :D Jag tror inte att jag har läst just den...Men den är sääkert bra!

Vi har verkligen samma boksmak <3 BALLT!

Trevlig helg!

Pussaaaar ;*

2009-01-09 @ 22:25:36
URL: http://ehzswie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0