090105

Hey!
Grr.. så kallt det är ute, man måste ju ha tjocka tights under byxorna, flera lager tröjor under jackan o allt sånt..men det är faktiskt ganska mysigt ändå ^^,
Nu har Antonia kommit hem från Malaysia! Wiiie <3 Jag har saknat henne såå!

Dagen;
Jag sov ut på morgonen o vaknade ungefär klockan 09:00. Sen åkte vi till pappa vid 12-tiden. Jag skulle träffa Antonia och Linnea.
Jag gick ut på stan för att köpa julklapp till Antonia, (vi skulle byta julklappar), å då gick jag till en pärlaffär, för jag skulle göra ett fint halsband, så då hittade jag fina saker till det, men det krånglade typ skit mkt där, för den som ägde affären innan kunde typ sätta ihop halsbanden där, men dom nya betalade massa för det, och sen hade jag ett presentkort, som hon sa att det inte gick med det på deras affär, men när jag kom hem så stod det på en lapp att det gjorde det, vilka puckon asså! Så då gick jag till Karl XII och köpte ett par örhängen istället!
Sen traskade jag vidare hem till Antonia. Vi satt o pratade o sen bytte vi våra julklappar. Jag fick ett cerise-rosa stort armband av henne och en mörkrosa mönstrad sjal : )
Sen gick vi ut på stan och kollade på JC o så, och sen skulle jag på en stor middag klockan 2.


Kramar // E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0