Shopping!

Hallå där!

Imorse vaknade jag av att mamma kom in i mitt rum då Isak och jag låg bredvid varandra i min säng.
Han lade sig nämligen där igårkväll och när jag kom in i rummet tänke jag säga till honom "gå den nu, jag ska sova!", fast då kom jag att tänka på en spökhistoria jag hörde på radion på morgonen samma dag, tror jag, så då lät jag honom sussa bredvid mig. Hehe.
Vårat täckte som vi delade hade liksom lagt sig på bredden så att våra vader och fötter blottades. Så när mamma kom in imorse och växkte oss sa hon "vad är det för trollungar som ligger här!?" och tog tag i våra fötter. Hihi. =)

Jag gick upp, åt frukost och gjorde mig i ordning för mamma sa att hon skulle in till stan och utföra några ärenden och då ville ju jag självklart hänga med.
Vi åkte allra först till Material Männen där vi tittade efter ett soffbord. Vi hittade ett fint och lagom stort bord. Det var runt med en svart skiva och snygga ben i krom. Det fanns inte inne idag, men det kommer på onsdag.
Vi såg också riktigt fräcka möbler i något sorts "trä" eller så från Afrika, skulle jag tippa på, och mamma blev helt kär. De var ganska dyra om man skulle köpa båda fåtöljerna och bordet, men åh, så fina de var!
Efter det åkte vi till Synsam där mamma skulle fixa en liten sak som lossnat på hennes glasögon och sedan gick vi på stan. Först gick vi in på Fina Hem och kompletterade med en till ljusstake i järn, en i samma modell som den mamma fick av mig i julklapp fast en längre, ett par krokar och en en WC- skylt. Sedan tittade vi in på JC & Lindex. Hittade inget speciellt där, så vi fortsatte till Vero Moda och bokhandeln. På VM hittade jag en lite längre brunaktig t- shirt i oversize- stuk och i färgen var den brunaktig och spräcklig och på axlarna satt det små nitar i guld. Den är jättefin och väldigt skön! =)
Jag hade med mig mitt presentkort på bokhandeln som jag fick utav brorsan David i julklapp, så vi gick in där. Jag tittade först på "Genom dina ögon" av Stephenie Meyer, men den kostade 100 kronor utöver mitt presentkort på 150 kronor, så jag köpte istället "Bara inte du" som är skriven utav en av mina favorit- författare, Katarina Von Bredow. Nöjd!

När vi kom hem gick jag en liten promenad med hundarna, sedan åt vi lunch och efter det packade jag mina grejor för en vecka hos pappa.
Har ätit middag, spelat TV- spel och tagit det lugnt vid datorn nu ikväll hos pappa. Längar efter att få gymma! Måste bli av snarast snarast!


Kramar!




Nya tröjan med snygga nitprydda axlar.




Här posar man loss, va!



Gråa, stentävttade jeans till tröjan är en fin kombo!

Do you want a vampire-bit?


Köpte "Bara inte du" av Katarina Von Bredow.



Kommentarer
Postat av: Agnes

Tröjan va skitsnygg!;D



Du passade mycket bra i den! (Y)

2009-12-28 @ 19:55:12
Postat av: aw - gotlandstöis

vikke datum fyllr du då? :D

2009-12-28 @ 23:01:06
URL: http://amandawahlgren.blogg.se/
Postat av: Anonym

ouuf rop på hjälp eller

2009-12-29 @ 20:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0