Se upp i backen!

Rotade fram ett par för små termobyxor, 150:or i camouflage- mönster, och drog på mig. De satt hur tajt som helst, åkte in i röven och var för korta nertill. Haha! Måste ju skaffa mig ett par som passar.
Sedan gick jag mot backen dit de andra redan gått. Det var is i backen så det gick med stormfart. Riktigt kul! Lite farligt var det allt, för backen slutade med en grusad gångväg och sedan var det ett staket. Så man var tvungen att va beredd på att bromsa in i farten. Älskar när det går fort! =)

Vi hade bestämt att gå hem vid 13 och äta korv som pappa kokat.
Nu sitter jag vid den tända brasan och vid soffan sitter en massa sötungar. Lisa, Isak, Victor, Hugo & hans två tvilling- kompisar.



Små troll i soffan.



Kylan har naffsat mig i kinderna. Härligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0