Morgonpromenix

Tudeluu!

Som jag sa igår så ger rörelse bäst resultat innan frukost, eller jag hade lite fel med att det är bäst att gymma innan frukost för enligt Johannes så är det inte bra att gymma innan frukost... Så igårkväll ställde jag i alla fall väckarklockan på 08:00 för att ta en promenad idag.
Drog på mig tjocka tights under mina träningsbrallor och annat varmt som behövdes. Sedan gick jag ut i Brännemo- spåret, och på ditvägen såg jag ett litet rådjur som stod och tittade på mig. Det var väldigt kallt men friskt! Jag gick i 40 minuter ungefär.

Har ätit frukost nu, med en kopp te, och nu sitter jag här och lyssnar på Black Eyed Peas- Meet Me Halfway.
Snart ska jag duscha och sedan måla om naglarna där det sitter "avgnagt" lila nagellack. Ska ha lösögonfransar ikväll, ett par som man fick i senaste FRIDA. Kommer ihåg att jag hade det för två år sedan också på nyårsafton, de var också från FRIDA. Hehe.

Ha det bäst nu alla läsare & ett riktigt GOTT NYTT ÅR till er från mig! ♥

Kommentarer
Postat av: sofia

ååh va härligt det lät =)<3

2009-12-31 @ 10:13:51
URL: http://allstriins.blogg.se/
Postat av: sofia

SV: det tror jag också, dom ser ju jätte gamla ut :)<33

2009-12-31 @ 10:30:38
URL: http://allstriins.blogg.se/
Postat av: sofia

SV: du är också fin, finare än finast(a)<3

Åh tack så mycket va glad jag blir =)

2009-12-31 @ 13:41:32
URL: http://allstriins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0