Glamorous Lashes

Pappa fick en städ- & massagecheck av mig i julklapp, så jag har städat båda toaletterna idag. Städar resten efter nyår, David ska ju fira med vänner här ikväll, så då vet man aldrig hur det kommer se ut här efteråt! ;-) Nej då, han är inte den som super & röjer så det är nog lugnt. Hehe.

Jag har plattat mitt hår, vilket inte händer ofta, men nu är det ju nyårsafton. Och så har jag sminkat mig+ satt dit mina lösögonfransar. Vilket pill det var med att få dit dem, jag grejade och fixade med en pincett och limmade, men de lossnade ju hela tiden. Nu sitter de ganska skapligt i alla fall, se bilden nedan. =)

Jag är grymt hungrig nu, har inte ätit mer än ett päron sedan 9 imorse då jag åt frukost. Som tur är står pappa i köket och lagar ihop något nu, det blir ju god mat ikväll också!


Fake my lashes!





Kommentarer
Postat av: sofia

ååh va sööt :)<3

2010-01-01 @ 12:10:11
URL: http://allstriins.blogg.se/
Postat av: SANNA

Hej tjejen! :)

Vad händer hos dej? :)



Kram.

2010-01-01 @ 12:43:24
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0