091222- jullov!

Hej!

Jag är så trött, så trött... ska alldeles strax gå och lägga mig, men först ett litet inlägg, ska försöka att inta dra ut på det, så att det blir sådär långt inlägg som det blir ibland.
Under de två sista dagarna i skolan innan lovet har vi haft temadag och avslutning.
Jag var väl inte helnöjd med min grupp på temadagen, så det var väl ganska tråkigt. Först tittade vi på en julfilm om troll & tomtenissar, sedan hade vi julpyssel då jag gjorde 2 julkort och sist körde vi en liten tävling där läraren sa en bokstav, t.ex E, då de olika små grupperna där skulle skriva upp ett land, en stad, en växt, ett djur och ett namn på den bokstaven. Min grupp vann! =)

När de stationerna var avklarade så skulle elever från klass 7, 8 & 9 spela olika sporter mot lärarna. 7:orna spelar alltid innebandy, 8:orna basket & 9:orna spelar volleyboll.

"Jag var med i år. Det är inte alls likt mig att bara anmäla sig till en sport där folk tittar på, men jag övertalade både mig själv, Amanda & Agnes att vara med och spela också, för det var ju faktiskt inga andra frivilliga i klassen, någon måste ju andå vara med! Jag tänkte att ingenting kan hända liksom och basket är ju faktiskt ganska kul."

Agnes var inte med på grund av att hon glömt sina gympadojjor. "Med fliit", tänkte Amanda och jag högt.
Lärarna vann överlägset, men det var kul ändå!

Idag möttes alla klasser kl. 07:55 utanför skolan för att gå tillsammans upp till kyrkan efter klassernas respektive fackelbärare.
Väl i kyrkan fick vi höra sång, tal & dikt och sedan gick vi tillbaka till skolan för att samlas klassvis i handledningssalarna. Där fick vi lite fika och sedan våra terminsbetyg! Jag är faktiskt nöjd med mina första betyg. Fick 6 st VG:n i biologi, svenska, engelska, spanska, slöjd & teknik. I de resterande ämnena fick jag G.

Agnes hängde med mig med bussen efter att det var slut, så vi har varit här hemma hela dagen.
Ätit pan pizza, busat med vovvarna och chillat. Hon åkte hem någon gång runt 18.

Nej nu ska jag hoppa i säng, jag är grymt trött nu.
God natt, sov gott & dröm sött!

Kommentarer
Postat av: eliin

jomenvisst är 6 st VG inte så dåligt :)



god jul på dig själv ! <3

pusss ! :*

2009-12-23 @ 10:15:11
URL: http://elinwiiden.blogg.se/
Postat av: Angie

Du lägg ner^^ jag glömde dom faktiskt INTE med flit!

2009-12-23 @ 13:18:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0