091207

Tjena alla fina!

Har varit en ganska okej måndag tycker jag. I skolan frågade jag min spanskalärare, Monica, om man kunde byta språk, från spanska till tyska. Då jag förväntat mig ett nej eftersom vi läst ett bra tag nu så blev det ju självklart ett nej också. Min morfar är tysk och i början var jag väldigt osäker på vilket språk jag ville läsa, så jag tog det som bästa vännen valde. Jag har väldigt lätt för språk, och spanskan flyter på riktigt bra, det är inte några svårgiheter alls egentligen. Så jag får väl ta och satsa på spanskan nu då och så ska jag nog läsa tyska i gymnasiet också, det är ju kul att kunna många språk ju!
Efter skolan drog jag i alla fall till gymmet. Amanda och Agnes hängde på, men de tränade inte.

Nu ska jag hoppa i säng och läsa lite i nya FRIDA som kom med posten idag.
Godnattpussar!

Kommentarer
Postat av: eliin

men du är ju jättebra på spanskan, du borde inte byta nu mitt i allting ju !

2009-12-08 @ 13:16:54
URL: http://elinwiiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0