091206

Hejsan!

För en liten stund sedan kom jag hem från julfesten med konfirmationen. Det var en mysig liten träff måste jag säga. Vi körde en del lekar och sedan hade vi lite gudstjänst där vi bl.a sjöng psalmer och fick höra sång. Efter det fick vi lite mackor med plock och sedan var det dags för dans runt granen! Haha. Vi dansade till dessa vanliga sånger, midsommardans- sångerna. Och i slutet körde vi en såndär lång orm som gick genom hela kapellet. Riktigt kvicka svängar asså!
I slutet bytte vi julklappar och jag fick 6 påsar med julskum! Mums. =)

Jahopp. Nu sitter jag vid laptopen på rummet och chillar. Lyssnade nyss på 3 med Britney Spears. En ganska bra låt, tycker jag.
Imorgon är det skola igen, en ny vecka. Det känns som att vi har massor läxor den här veckan redan, och ännu mer kommer vi säkert att få! Änså länge har vi tre stycken labbrapporter i fysik, kemi och biologi att slutföra och engelska då vi ska göra ett eget rimm. Och sedan har vi ett prov, matteprov. En hel del, helt enkelt.

Äntligen så är telefonerna igång igen hemma hos mamma, och dataservice- mannen kommer troligtvis på onsdag och fixar vårat internet. Hoppas hoppas hoppas att det funkar nu då!

Ni får ha det bra allihop, ta hand om er.
Kramar!


3 med Britney Spears

Kommentarer
Postat av: elutttttt

sv: jo men visst är dom värda priset, :))

2009-12-06 @ 20:09:19
URL: http://elinbengtssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0