vimsiga jag...

Åh, gud! Jag gjorde bort mig liite grann innan då det ringde. Hugo svarade och höll på att babbla bara "eh, men Ester kan han hans nummer, vänta!". Så han sträcker telefonen till mig, och då är det en av pappas elever i hans hockeygrupp som frågar efter hans mobilnummer. Jag börjar räkna upp Peters mobilnummer, och kommer av mig när jag kommer på det, och säger "oj, det där var visst fel nummer, jag börjar om...", så då börjar jag säga pappas nummer istället (trodde jag). Sen när vi lägger på, kommer jag på att jag missat på några siffror i mitten, pappas nummer innehåller för det mesta 6:or & 3:or i stort sett. Jag går till köket och skriver upp det rätta numret, och hoppas på att han ringer upp och säger att numret inte stämde. Men nej, telefonen har inte ringt sedan dess. GAH!

Jag är i alla fall hemma hos pappa nu, efter en månad hemma hos mamma känns det skönt att komma hit. En hel del förändringar, ny inredning från IKEA och lite annat fint. Det är verkligen hemtrevligt i vårat hus vi nu bott i fyra månader (jag- 3 månader..).

Har ni haft en fin dag? =)
Puss och kram!


Bild från Lysekil.
Saknar vackra västkusten!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0