monday

Vaknade upp utvilad idag, riktigt skönt då man har energi till att göra saker!
Peter hade nyss kommit hem från jobbet, han jobbar dygn på ambulansen. Och jag gick till köket och gjorde frukost, medan Peter traskade ner till kontoret för att ta igen några timmar sömn efter arbetsdygnet. Satt mig ute, när det väl vara lite soligt, nyss var det riktigt oväder med regn och åska.

Medan Peter sov fixade jag lite här hemma. Bara allmänt. Och läste lite.
Efter några timmar vaknade Peperoni och vi gick ut på en powerwalk med hundarna, och gud, så kvavt det var! Jag var genomblöt när vi kom hem igen. Vi tog ett dopp i sjön, svalkande. Graderna låg väl runt 19 i vattnet, ungefär samma temp som i luften. David & Anton var nere på sjön och fiskade i båten, hoppas bara att de tog sig upp innan åskvädret satte igång.

När vi gått upp till huset ringde Peter och beställde pizza på Amigo. Vi båda tog varsin kebab med bröd. Gött!
Nu sitter jag här med mammas sköna kofta, jag har börjat frysa helt galet nu för tiden. Det kan vara början på S- influensan säger Peppe, men nejdå, det tror jag inte, jag känner mig liksom inte sjuk på det sättet, bara allmänt frusen...
Jag har nu fyllt på en liten prenumerations- blankett till Vecko revyn! 5 nummer + 2 presenter (hårprodukter från Goldwell) för 98:-*. Riktigt bra pris!



björnkramar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0