true blood

Hej bloggen.

Tredje skoldagen- rasterna suger. Men vi hade vår första lektion i kemisalen idag. WOW! Det här blir grymt, det verkar så kul att hålla på att experimentera med alla kemikalier med tuffa skyddsgalsögon och skyddsrockar. Mihi :)
Maten var ett plus idag också, blodpudding! Tyckte mycket om det även som mindre, men ett tag äcklades jag av att det var gjort av grisblod. Men åh så gott det är!

Nu sitter jag då hemma hos mormor och morfar. Jag missade nämligen min buss idag, med anledning. Men det tar jag inte upp här.
Vet ni vad rubriken står för...? :) Jo, ikväll klockan 22 drar vampyr- serien "true blood" igång med vår svenske aktör Alexander Skarsgård. Spännande, den ska jag följa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0