outfit's

Det blev gymmet i alla fall, och det ångrade jag inte! 
Efter det åkte vi hem och duschade och fixade till oss innan vi skulle åka iväg till Golfrestaurangen och äta lunch med mormor och morfar, som bjöd oss. 
Det fanns att välja mellan kolja eller fläskfilé, jag tog det sista. Det var riktigt gott!

Efter lunchen åkte vi och handlade för veckan.
Jag har tvättat och fixat här hemma, och förut var mamma och jag på en liten promenad.


Min nya topp från Tiger. Ord. pris 696:-, outlet priset 150:-


Snygga ärmar!


Utanför restaurangen. Jag hade på mig;
Klänning, JC 
spetstights, JC
gladiatorsandaler, H&M
flätat jeansskärp runt midjan, Vero moda


Nu har jag på mig;
vitt linne, H&M
halvlånga, pösiga jeans med hög midja, Family house no.1
nitarmband, medföljer senaste Vecko revyn




Mamma, Nikko, Morris & jag gick på promenad förut.



Jag i stugan. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0