Onsdag 19/8

Hallå bloggen, och grattis till besöksrekordet med 31 läsare igår! ♥
Ja, 31 läsare steg statistiken till igår vid midnatt. Grymt kul!

Morfar hämtade upp mig strax efter 8, och vi körde mot Nässjö och tandläkaren.
Det gick snabbt idag efter som hon endast spände min lilla guldkedja i gommen, med mycket bedövning så att det inte kändes någonting idag. Ibland brukar det dra och spännas så att jag känner det i gommen, men idag, nothing.
Sedan åkte vi till Elsies och tog en fika. Färsk fralla med grönsaker & wienerbröd, mums!

När vi åkte hemåt sms:ade jag Antonia, och frågade om hon hade tid att träffas idag. Det hade hon. =)
Så, nu sitter vi här på mitt rum och ska hitta på något.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Kadri

VILL DU BLI VECKANS BLOGG ? ANMÄL DIG NU !!

2009-08-19 @ 11:24:21
URL: http://livetivillavillekulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0