konfirmation

Har varit på gudtjänst & konfa- inskrivning. Konfirmationen är varannan tisdag, och jag valde att gå ojämna veckor. Den håller på från 14:30- 17.00, ganska lagom ändå.
Goda biskvier fick vi idag i alla fall, hihi.

Mamma och jag har handlat lite och nu ska vi städa.
Min update har blivit usel. Är det konstigt? Nej, inte med tanke på att skolan börjat igen och då har man inte mycket kul att skriva om, men ni får stå uut, och även att jag tappar läsare (om jag nu har gjort det, vet inte eftersom statistiken inte går att kolla...) så kommer jag nog fortsätta skriva lite då och då, min blogg är ju som min dagbok, kul att läsa i äldre dar!

Ha det bra! Massa kramar.


Kommentarer
Postat av: hedda

http://AlmightyMalachi.bilddagboken.se/p/show.html?id=396227674&directlink=1



detta borde du se

2009-08-30 @ 15:12:35
URL: http://heddajosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0