haircolor

Igår köpte jag två paket hårfärg. Äkta kastanj, heter färgen. När Hedda färgade mitt hår sist, använde vi oss av samma färg, men jag tror att vi bara hade ett paket då.. men den färgen gick ur ganska snabbt, för mitt hår blir alltid bronsfärgat efter ett tag när jag färgat det mörkt/mellan brun. Jag har så svårt att bestämma mig, nu är jag osäker på om jag verkligen ska färga det, haha. BESLUTSÅNGEEST! Gud vad jobbigt.

Nu har jag i alla fall ätit frukost. Det blev havregrynsgröt med honung, rostad macka med ost och tomat och en kopp grönt te.
Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan hade jag tänkt läsa lite.


Köpte två paket av denna färg igår, äkta kastanj, men nu är
jag osäker på om jag verkligen ska färga det. GAH! Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0