En shopaholics bekännelser... (och mina bekännelser)

Nu har jag tittat på En shopaholics bekännelser med Isla Fisher. Den var ganska bra, främst rolig!
Nu när jag gått upp till mitt rum och bänkat mig här, ropar Cilla nerifrån och frågar om jag vill ha en glass. Då svarar jag "nja, det är nog bra nu..". Men ändå så går jag ner och velar i alla fall, och frågar vad det är för glass. Då svarar Cilla Magnum. Och jag stönar, "ÅH!". Magnum är min absoluta favoritglass. Jag är en chocolate- lover, jag fullkomligt avgudar choklad, den som uppfann choklad skulle jag vilja ge... något... jag vet inte vad, men något stort. Jaja, jag sa till Cilla, "nu känner jag mig som Rebecka (huvudrollen) i En shopaholics bäkennelser. Jag kan inte motstå!
Så går Cilla ner till källaren och hämtar en glass ur frysen till sig, och jag springer efter och säger "du kan väl ta upp en till mig, då..". Haha!

Jag hängde med pappa och handlade innan, det var för att jag behövde en sak, en tjejgrej, you know. Men jag vågade inte, herregud, vad är det som är så pinsamt med det? Det är en av de naturligaste grejerna här i livet.
Men en påse grönt te med ananas, blåbär och massa annat gott fick jag + valnötter så jag kan mumsa i mig turkisk yoghurt med valnötter & flytande honung till lite kvällsgott. Blondinbella (nu blonettbella) har tipsat om det, det låter/ser så himla gott ut!

Trevlig kväll! =)


Kommentarer
Postat av: neda

hej ;) besök gärna min blogg ... har en frågestund skulle vara tacksam om du frågade något :P

2009-08-18 @ 19:50:03
URL: http://nedaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0