20 aug.

Hej!

Idag har jag planerat min dag ganska väl. När jag vaknade var tanken att jag skulle ut och springa, och jag tänkte, "jag struntar i att ställa alarm, jag brukar ju vakna ganska tidigt oftast". Men när jag vaknade vid 11 (!!) blev första punkten på min "to do"- lista bortslängd.
Andra punkten på listan är att cykla bort till tandläkaren här i stan och fixa en grej på min metallbåge i gommen, som jag glömde att säga till om igår. Hade lagt det på minnet, men sedan bara poff, helt bortglömt. Så strax ska jag trampa iväg.
Jag var och beställde tre filmer hos Johannes igårkväll, så att jag hade något att titta på idag. Det blev Slumdog millionaire, P.S I love you & Dairy of a sex addict som är en spansk film. Så, några timmar i tevesoffan står också som en punkt i min planering, hehe.
Och ikväll hade jag tänkt gå på gymmet om jag har lust och orkar.
Sedan står det ju självklart blogga på en punkt, men jag vet inte om vad exakt idag. Kanske något nytt om någon celeb, eller? Kom med tips om ni har! =)

Nu ska jag ta cyklen bort till the dentist.
Kramar!




I öronen har jag mina små fina Swarovski- kristaller som jag fick av
Antonia när hon var i Prag.
 

Kommentarer
Postat av: sossoo

någonting om mode, vad du tycker är mode, vad som är mode, visa galet mode och hur din mode garderob ser ut! De skulle vara kul och läsa om. Lycka till kusin vitamin =)

Kram Sofia

2009-08-20 @ 21:54:50
URL: http://allstriins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0