090812

God (tidig) morgon!

Jag ställde alarmet på mobilen igår på 07:00 idag. Jag ville springa igårkväll, men det blev lite sent, så Peter föreslog att jag kunde springa idag på morgonen, dessutom ställa alarm så att jag börjar vänja mig vid dygnsrytmen då skolan börjar.
Så, när alarmet satte igång snoozade jag och tänkte "äh, jag sover lite till...". Men jag tog mig upp och tillslut befann jag mig i hallen och knöt på min joggindojjor.

Now I'm home againg, hoooome. Och jag ska väl äta lite frullerulle, och ta en duschiluch. 
Mamma & Peter jobbar, så idag kommer nog förmodligen momo & moffa ut hit och gör lite käk. 

Outfit- bilden blev inte av igår, haha. Skitsamma, ni fick en outfit i text istället, ni får tänka i bilder ;d

Ha en fin dag, puss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0