090808- Grattis mami!

Hallå bloggen!

Idag är det ingen vanlig dag, för idag är det mammas födelsedag;
Grattis världens bästa, tuffaste & underbaraste mamma, jag älskar dej! ♥

Har varit en skön dag, vaknade upp hemma hos papi och blev hämtad efter frukosten av mami, och så åkte vi hem till mormor och morfar för lite födelsedagsfika. Mamma fick en hink med 2 kg kräftor av dem, hon blev överlycklig, mamma är ett freak av skaldjur! =)
Sedan åkte vi till stan för att handla. Jag tänkte köpa fjärde boken ur Twilight- serien som present till mamma eftersom hon också läser dem nu, och jag har alla tre, men jag hade inte råd eftersom den var riktigt fet, ca 800 sidor! Men så kikade vi in på Vero moda, och där hittade mamma en jättefin blus från Esprit som annars kostade 450 kronor, men det var 70% REA på den, så den köpte jag åt mamma som present istället.

Nu har vi ätit en god grillmiddag och jag ska sätta mig på balkongen med mamma och läsa skvaller.
Pussar!

Kommentarer
Postat av: elin

800 sidor :O

jag kommer aldrig orka läsa ut den,

haha !

2009-08-09 @ 09:58:54
URL: http://elinwiiden.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0