090806

Hello bloggen!

Vilken uuusel update idag... jag här väl inte haft lust. Eller, jo, egentligen kanske, men eftersom jag lovade mormor att komma och städa efter frukost idag, så hann jag inte blogga på morgonen. Så var det!
Jag fick lunch & fika där, och sedan satt jag ute i skuggan och läste. Det har varit riktigt, riktigt hett idag och jag borde legat vid stranden de varmaste timmarna, egentligen. Pappa ringde när jag låg i skuggan och läste och berättade att de låg nere vid Sveas sommarstuga i Långanäs och hade riktigt gött. Åh, vad jag ville bada just då!
 
Sedan åkte mormor och jag till Hemköp och handlade. Vilka mötte vi då? Jo, när vi var vid kassan kom mamma (som skulle hämta mig hos mormor efter jobbet) och sedan kom pappa & Cilla mot kassan, haha! Värsta familjeträffen ju.

Åkte med mamma hem sedan och väl hemma höll jag på att svettas ihjäl, så en stund senare blev det ett dopp! Sköööönt.

Puss & sovgott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0