090803

God morgon! Har ni sussat sött?

Jag sover sååå mycket bättre med öppet fönster så att den friska, svala natten får komma in. Ärligt talat, jag får ångest när jag sover i ett varmt rum. Det sägs att man ska sova i ett svalt & mörkt rum, och ja, det är så jag sover bäst!

Jag vaknade för 40 minuter sedan.. har slängt in en ny tvätt i maskinen och fixat till mig lite. Lite senare ska Isak och jag ut och springa hade vi tänkt, vi är själva hemma idag eftersom mammas & Peters semestervecka är slut.
Jag tänkte beställa lite nytt från H&M också, lite nya höstkläder sitter inte helt fel!

Nej, nu ska jag göra ordning lite fiberhavregrynsgröt till frukost, och sedan ska jag ta tag i lite saker med mitt bra humör! Jag stannar hos mamma en vecka till, har jag bestämt mig för.. ska sluta med "varannan- vecka" och bo lite som jag vill/har lust med. Det blir mycket skönare och friare, det känns lite slängigt & flängigt, om man säger så, att byta varannan vecka. Men det är klart, jag åker väl hem till pappa någon dag i veckan och kanske sover där, har inte träffat han på två veckor nu. Saknar honom/dej! (jag vet att han brukar läsa min blogg) =)

Ha en fin dag, allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0