Söndag.

Nu har vi beställt från H&M ! (:
Chinosen, jackan & scarfen men också lite annat, se på bilderna nedan..

När jag vaknade idag var det mulet och ganska kallt ute, men på förmiddagen tittade solen fram och det blev riktigt skönt! 
Jag har städat våran jeep.. vi hade något som hette dagsverke i skolan för ett ganska bra tag sedan, då skulle man arbeta hemma och ta med hundra kronor som man tjänade till skolan (pengarna gick till ett sjukhus i Afrika), men då gjorde inte jag mitt arbete just då eftersom våran bil inte var smutsig då, så jag gjorde det idag. Nu är den strålande ren!
Efter det stack mamma och jag in till stan och handlade lite. Ikväll blir det hemmagjord pizza till middag. Smaskens!

Tryck på bilderna för att förstora dem...




Kommentarer
Postat av: Elena

Söt bikini.

2009-04-13 @ 00:37:09
URL: http://ellisono.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0