sneakers

Eftersom det blir en heldag i Göteborg så har jag nu bunkrat upp med lite matsäck. Festis, risifrutti och mackor. Och innan vi åker, typ kvällen innan, så ska jag göra en god kycklingsallad. Var på Intersport en sväng nyss också, och hittade ett par vita tygsneakers. Jättesnygga för att kosta 150 kronor!

Jag har typ ångest, eller jag känner mej stressad, även att jag inte har så mycket att stressa för. Jag småstressar ganska ofta, det är ju inte bra! Men det känns som att vi har massor av läxor. Typ fysik tills imorgon, då man ska läsa tre sidor och göra en himla stencil med massa kluriga frågor. Jag orkar bara inte!







Kommentarer
Postat av: Mickis<33

Gud vilka snygga skor! och billiga faktiskt :)

Hade jätte bra sötnosen<33

2009-04-29 @ 16:09:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0