saturday!

Hallå bloggen!

Vaknade ganska tidigt idag, runt halv nio sisådär, och läste ur Vargbröder. Sedan gick jag upp och åt frukost och hoppade på studsmattan i morgonsolen. Efter det åkte träningskläderna på och jag följde med Peter ("pepperoni", hihi) & Jaga ("lilla ja") på en lång promenad på 15 km. Riktigt skönt! Vetni, jag har typ gått ner ett kilo på en eller två dagar. Promenaden gav jättemycket! Om jag orkar så hänger jag med på samma promenad imorgon också.

Sen kom Elvy hit ut till oss, Peters mamma, och vi fikade o så. Sen skjutsade Peter in mig till Eksjömässan där jag mötte upp pappa och vi gick ner till Prästängshallen där Veronica Maggio skulle uppträda och satt oss. Hon var jätteduktig live och jag sjöng med hennes låtar som "måndagsbarn" & "17 år". Johannes, min storebror, jobbar på Eksjömässan eftersom han går handelsprogrammet på gymnasiet här i Eksjö, och han hade pratat med Veronica backstage och berättade att hon var jättetrevlig. Sedan frågade han mig om jag ville hänga med och få autograf av henne, men han sa att han fixade en till mig istället. 
Jo, jag har haft en jättefin dag!  

Många pussar och feta bamsekramar. ♥


Ett hjärta till mina fina läsare.


Outfit idag:
jeans, linne, jacka & väska.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0