Njut av solen!

I förmiddags var pappa, Isak, Hugo och jag å fikade på Café. Mysigt värre!
Ikväll ska jag som sakt på UKM- festivalen. Jag ska gå med Emmy, Elin och Linnea.

Pappa och jag var på gymmet en sväng och där ligger lokalen där UKM ska vara. Så jag kikade in, och en stor scen var uppbyggd. Det blir nog skitkul!
Efter träningen åkte pappa och jag å handlade. Fläskfilé, champinjoner, paprika, bacon m.m till att grilla- årets första grillning! Och till det ska vi ha Tzatsiki, åh, jag älskar det!
Efter maten ska jag duscha och fixa i ordning mig, för sen ska jag möta upp tjejerna på stan!

Nu måste jag hjälpa till med maten.
Ha en fin eftermiddag/kväll! Pussar ♥


Utanför mitt fönster imorse. Där ligger Smålands- tidningen.




Kommentarer
Postat av: sofia

mysig dag de låter som =)<3

2009-04-04 @ 19:56:15
URL: http://finsoows.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0