Lillebror, lillebror!

åh, va mysigt det är att vara på studsmattan med lillebror, särskilt då vi ligger och tittar på moln, "åh, titta de där ser ut som en..anka". Vi kom in för en stund sen bara. Vetni vad vi såg ikväll? Fladdermöss! En liten rackare flög liksom i cirklar över oss och höll på, jag blev nästan lite rädd & satt å höll om Isak, hihi.. sen körde vi charader, det var himla roligt! Jag älskar stora studsmattor, de är inte bara roliga att hoppa på, den är också ett perfekt underlag att sola på, solen steker allra mest just där. Lovely!
 
Om jag hade valt att åka med mamma på hundutställning hade jag fått gå upp 04:30 imorgonbitti, men mitt val blev att stanna hemma. Åker förhoppningsvis till Eksjömässan och tittar på duktiga Veronica Maggio.

Nu ska jag kika in på SMHI, och se efter hur vädret blir imorgon..
17 grader varmt och solsolsol, inte ett moln!
 


Brother oh brother ♥

  

Kommentarer
Postat av: J

bra dag?

2009-04-25 @ 11:33:27
URL: http://johannaostman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0