Inte min bloggdag...

Hallå allihopa!

Idag sov jag ut till klockan tio, superskönt! Efter ett tag åt Isak och jag frukost och fågelskådade från köksfönstret. Hehe.
En stund senare tog jag en joggingrunda och njöt av vårsolen. Duktigt!
Sen åt vi lunch, pyttipanna, hade inte så mycket matlust då eftersom min frukost blev ganska sen.

Jag tog ut Jaga på en promenad sen, vi gick runt i skogen och ner till sjön, min lilla snuff.  
Hämtade in lite påskris och satt i fjädrar. Nu är det i alla fall liiite påskstämning här hemma.
Jag vet inte alls vad jag ska skriva om mer, inte min bloggdag idag...

Pussar!


Såhär kan min frukost se ut. Rostad macka med ost & marmelad, mjölk & flingor och ett glas juice..


Älskar den här kikaren! Tittade upp mot månen med den en kväll, och jag kunde liksom se "hålen" på månen...! Jag var helt fascinerad och bara stod och tittade hur länge som helst.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0