Hos Hedda !

Hedda skickade ett SMS och frågade om jag ville komma över till henne, jag såg inte sms:et föräns en timme senare,
men jag ringde såklart upp henne och vi bestämde att jag skulle komma vid sju- tiden och så stannar jag tills imorgon- förmiddag.
När jag kom hit satt vi bara & snackade en stund, eftersom vi inte hade träffats på ett tag så hade vi ju lite att prata om... Sen stack vi ner till "stan" och köpte lite godis. När vi kom hem skulle vi testa deras nya Soda Stream- maskin... vi satt i flaskan i hållaren och tryckte på knappen.. POFF! Hela flaskan åker ur hållaren och det blir vatten typ överallt, så lyckat! Haha.

Vi var ute i stallet förut och tog in hästarna och fodrade dem. Jag stod och gav Nuffe (Ursula) godis medans Hedda ryktade henne, åh, hästar är så underbara! Men jag som är allergisk (älskar ju hästar!) blev riktigt, eh, ja, allergisk.. har lite svårt att andas just nu, men jag har proppat i mig allergi- medicin och tagit astma- spray... om den där j*vla allergin kunde gå över, vilken lycka det skulle vara!
Hedda står i duschen just nu och jag sitter här och lyssnar på Agnes- release me. Sen blir det att sjunga singstar, yeah! 

Älskar dej Hedda ;* 
Pussaaaar !
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0