Hemma på landet!

Vilken bra dag!
Började med att jag mötte upp Antonia i finlandsparken och sen gick vi en sväng på stan och tittade runt i lite affärer. Efter det gick vi hem till mig och fixade fika, kladdkaka och lättdryck, och så packade vi min väska och drog ut på lite picknick. Vi gick till Sjöängen och bredde ut filten i solen under en björk som vi sedan klättrade i, hehe.
Efter ett tag blev det lite kallt och blåsigt, så vi drog hem till Antonia och där åt vi nudlar, spelade kort och bara hade det allmänt trevligt!

Vid två-tiden skulle Antonia gå o klippa sig, så jag följde med henne och det blev skitsnyggt, verkligen!
Sedan gick vi hem till Antonia igen, och solade lite på deras balkong och så. Sen skulle jag hem för att mamma skulle komma å hämta oss.
Nu är jag hemma hos mamma på landet. Vi har satt upp våran stora studsmatta och hoppat på den och så har jag planterat paprika.

Snart ska jag hoppa i säng & lägga mig o läsa i Vargbröder.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0