depp

Hej!

Nu sitter jag här hemma hos pappa i stan, och har nyss fått reda på en dålig, riktigt dålig nyhet... min farfar började känna sig dålig innan påsk och nu har han fått cancer som prider sig i hela kroppen, och har förmodligen inte många dagar kvar att leva! Det är sorgligt. Inte för att jag träffat honom många gånger och inte alls har bra kontakt, men han är ju ändå min farfar. Förra året gick min farmor bort i KOL, en lungsjukdom som orsakas av tobak, cigaretter. Vi hade mycket bättre kontakt och träffades i alla fall några gånger per år. Men förra året, usch! Vi åker nog upp till Stockholm nu i slutet av veckan, och säger farväl.. vad ska man säga mer? *snyft*.

Skolan idag har varit.. jobbig. När jag tittar i loggboken, så är den full! Jag blir helt snurrig, men det ska bli roligt med Göteborg på onsdag i alla fall!
Jag känner mig ensam i skolan.. går liksom runt på rasterna och inte gör någonting. Åh, depp depp. Fick en tid hos kuratorn idag, ska bli jätteskönt att prata av sig, särskilt med någon man inte känner, det kan faktiskt va lite skönt, ibland. Jag behöver det!

Nu ska jag med pappa och handla, jag hoppas allt är väl med er,
kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0