alla är vi olika..

Nu har lillebror och jag varit och hyrt film och köpt med oss lite godis. Vi har inte samma filmsmak, inte alls. Jag gillar drama, romantik och skräck medan han gillar action & äventyr. Han stod med samma film i handen hela tiden medans jag stod och letade, och när jag hittade någon som jag tyckte verkade bra, så skakade han på huvudet och tryckte upp sin film i ansiktet på mig. Jag fick nog och gav upp. Han fick sin himla film tillslut, Ghost rider heter den. Eller, okejdå, den kanske, bara kanske inte är så dum ändå.

Ha en bra valborg!


Update; Kom på att kungen har födelsedag idag, så, grattis kungen!  heh.




Hatt är en grymt snygg accessoar! Right?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0