090422

hej!

Jag bloggade ingenting igår, hade typ massa plugg o sånt. Har plugg idag också. Matte, språk & nyhet tills imon.
Idag kom HM kläderna vi beställde. Wiiiiie! Jackan satt ganska bra, men chinosen var typ förstora.. fanns inte i min storlek när vi beställde, så jag tog en storlek större, men nej, de passade tillochmed mamma. Så, jag får väl strunta i dem då, men snygga var de, suck!

Gbg om en vecka, dock har ja inte så mycket pengar att spendera, heh.
På intressevalet idag körde vi en tävling. Vi var typ sex olika lag med tre personer i varje. Jag var med Moa & Ida. Vi skulle då komma på så många låtar vi kunde med ett geografiskt namn i. Till ex. "känn ingen sorg för mig Göteborg" med Håkan Hellström eller "Tokoyo" med Danny.. och vet ni, mitt lag vann! Haha, vi är så bra. :D

men, nu ska jag in till stan,
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0