090416

Hej på er!

När jag vaknade idag sken solen, redan, klockan var 06:30 när min väckarklocka ringde. Det är ju skönt med en morgon som börjar bra!
På idrotten spelade vi fotboll och innebandy, och det var faktiskt riktigt kul eftersom de flesta gjorde sitt bästa.
Slutade vid två idag, alltid lika skönt. Gick hem och åkte med pappa och handlade. Köpte ett te med karamellsmak. Eller det var typ bitar av såndära vaniljfudge, ni vet? Det ska bli spännande att smaka det, luktar i alla fall mums.

Har precis ätit middag, pappas pastasås, älskar det! Och nu ska jag lägga mig och läsa i min bok medans jag smälter maten innan jag drar till gymmet för ett träningspass. Jag är så himla nöjd efteråt, en himla skön känsla!

Pussar ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0