Det har varit bääst!

Hej på er!
Nu var julafton över då, inte så kul... Men jag blev iaf nöjd!
Tänkte berätta lite om gårdagen + dagen idag
Släkten kom runt 2-tiden igår, och klockan 3 var det Kalle anka, jag va ju me x) nejmen, på det där nya typ "Bolt" så va de en ful tant som hette Ester! x)  å efter Kalle, så gick vi upp o åt julbord, mumms ;P
När vi hade ätit klart, så gick jag, Thess å Sosso ner och tog massa kort o filmade när vi sjöng "Jinglebells".
Sen kom då den snygge tomten, å alla "små" barn blev helt hysteriska.. maha!
Tomten var då min bror Johannes!! Han var faktiskt jättebra som tomte (funderat på att jobba som det?).
Sen var det dags att öppna julklapparna, jiho : )

jag fick:

* hårinpackning
* pennskrin
* halsband
* kläder
* Presentkort på bio och 500 kr i alla Eksjös affärer
* överstruknings pennor
* sminkborste


Det var det jag kom på just nu!


Idag:
Jag och Sofia vaknade typ halv 10. Sen gick vi ner o åt frukost.
Sen hade vi ganska bråttom för att vi hade typ en kvart på oss att sminka oss, klä på oss, O.sv.
Sen åkte vi å tittade på bio på heron, vi skulle se YESMAN, å de "små" skulle se Madagskar 2.
Sen åkte vi typ hem och åt resterna från julbordet.
Och nu sitter jag, Sofia och Therese på Sofias rum och myser ;D
 
Ha det bra!  :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0