dagen,

Shou!
Idag har det varit en ganska slapp dag, vaknade runt 11 sen så åt jag en god frukost med tee, rostad macka & youghurt. Sen satt jag mig vid datorn och typ chattade, kollade mejl o.sv...
Sen åkte pappa, jag och Isak å handlade mat o sånt.
När vi kom hem så lagade pappa mat, det blev hans smarriga lasagne, baguette och sallad med fetaost i, mmm!
Efter maten tog jag det lugnt, och sen gick jag ut och tog en promenad själv med Mp3:n i öronen, i ungefär en timme. Det var skönt! Luften var frisk och kall :)


Dagens frukost: rostad macka, tee och yoghurt
Dagens lunch: lasagne
Dagens middag: korv med bröd
Dagens låt: The rose- Bette Midler
Dagens godaste: lunchen, apelsin
Dagens bästa: promenaden
Dagens saknad: vännerna :)
Dagens längtan: nyårsafton
Dagens roligaste:  hm,
Dagens beroende: datan
Dagens sämsta: inget (:
Dagens sötaste: aoo

vi hörs kära läsare :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0