XD

Idag var jag då i skolan XD Och vi började med Oä, Imon ska jag stå och redovisa mitt arbete om Dödskalleapan inför heeela klassen, hehe, det ska bli såå piinsamt x)
Idag hade vi låång dag och slutade vid 15:20, hehe...Jobbigt !
I slutet hade vi "Elevens Val", jag går på Läsa Och Skriva, vi skulle intervjua dom som jobbade på sminkaffären, och Tessy ringde dom och de va jätte pinsamt för dom hörde aldrig va Tess sa , haha, för de brusade i telefonen hela tiden :P ! Och så fick vi göra nått som hette stafettskrivning, då skulle man skriva en början på en berättelse  och skicka vidare till nästa, sen när man fick tillbaka den så va den jätte rolig, hihi ! Min hette Felicia och ponnyn, haha XD
Ha Det Bääst, Kjaamizs Eszy <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0