Today ! <3

Tjena Mors ;D <3
Idag har jag varit i skolan, och vi hade allt från Historia till Svenska Och matte me ;)
Maten va inte så god, det va soppa, och vem vill ha en tråkig soppa på en rolig Fredag egentligen ?! ;O
Aja, men i alla fall, efter skolan gick jag och mina två bästisar Antonia och Erika upp på stan och skulle titta på en nya skolväska åt Erika ! <3 Det blev e jättesnygg svart väska, den va vit och röd rutig, det var en sån man hänger över axlen.
Sen gick jag hem till pappa, och där satt jag lite vid datorn, och vi fikade med pepparkakor och mjölk ;)
Sen hämtade mamma oss där, och då åkte vi till Karl XII (Sminkaffären) ochdär köpte mamma en foundation =) ...
Sen åkte vi och köpte taco-grejer, för att vi ska äta tacos ikväll, mums ;) <33
Jag kan ju inte äta godis med min räls, så jag har inte köpt nått godis ;( Hehe ...
Ha det så bra, puss och kram Eszszy ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0