Todaay !

Idag var det återigen skola ;P
Vi började med idrott och sedan hade vi Engelska, Matte och bild...
Jag var med Antonia i skolan :D <3 På rasten hade hela klassen snö-myllning XD Det går ut på att ta en stor näve snö och trycka in i kompisarnas ansikte XD :P Och man får vara beredd åt alla håll, helt plötsligt kan det komma nån bakifrån och mylla en ! XD Jag blev då myllad flera gånger, min mascara bara rann, inte skojj, Nepp ! XD
Imorgon ska jag vara med min bästich Antonia, hon e bara världens sötaste och goaste ! <3 Love Yaah Bästichen !
Vi vet inte vem vi ska va hos än XD
Nu ska jag gå och dricka vanilj te och äta äppelkaka, jag vet inte hur vanilj te smakar, men nån gång för väl bli den första gången mee ! XD
Ha det bääst, Kramizar Och Puzzisar er Eszszy ! <3
image36  Snobben Är Så Sööt ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0